Är det helg nu?

Publicerad 2011-03-31 10:08:07 i Allmänt

Jobbveckan är slut för min del :) Börjar jobba igen på måndag kl.10.30
När jag kom hem igår så började jag känna att nacken inte alls var bra, när Magnus sen kom hem så kunde jag inte ens sitta upp. La mig i sängen, värktabletterna slut så det blev en ipren och en alvedon och så sov jag i 3 timmar. Kom upp och åt en god middag vid 20.30 och sen tittade vi på Sveriges mästerkock på tv4play.
Ofta att det smäller till så där när jag vet att jag kan slappna av, jobbigt men samtidigt bra att jag kände mig ok när jag jobbade.
Har väldigt ont idag också, eller mest att det trycker på nerver i muskelfästet så jag får yrselattacker. Hoppas att det ger med sig snart, är själv hemma med barnen hela eftermiddagen/kvälen och hela morgondagen. Vill gärna kunna hitta på någonting roligt imorgon, men då måste jag vara bra också.

Nu ska jag skriva CV, vilket jag inte alls är bra på. Kika lite på arbetsförmedlingen också, kanske att det finns något intressant jobb? hoppas såklart att jag blir kvar på Ticket i Solna men är inte helt säkert så jag måste leta nytt jobb mdan jag väntar svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela