Bilder från i lördags

Publicerad 2011-03-30 00:05:23 i Allmänt

Glömde ju kameran i bilen när vi var i centrum och tittade på Linda, klantigt!
Var inte lätt att fånga barnen på bild när dom lekte på Lek & Bus men ett par bilder på Hampus blev det iallafall :)











Hittade en bild på Jennifer också :)



För övrigt så händer det inte så mycket här hemma, jag har jobbat till kl.19 och sen har vi tittat på fotbollen och blev sen kvar i soffan och slö tittat på TV. Vad jag längtar till på måndag efter att ha sett matchen från Råsunda.
Imorgon jobbar jag dag, så då kan jag hämta barnen i lagom tid så vi hinner hem i lugn och ro innan det är dags för middag och läggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela