...

Publicerad 2011-03-15 18:43:07 i Allmänt

Då har farmor och farfar varit över med en påse från mataffären,lite frukt och mjölk, Jennifer kommit hem från dagis och middag har vi ätit. Snart börjar matchen!!!
Magnus jobbar till kl.23 idag, men just idag så gör det inget nu får jag se på matchen ostörd.

Hampus status: Relativt pigg (mycket pigg jämfört med igår), snorig, hostig, lite grönt klet i ena ögat och fortfarande dålig i magen. Så det blir ytterligare en hemma dag imorgon.
Kan man vara både förkyld (luftrören), ha ögoninflammation och magsjuk samtidigt? Jag tycker det verkar vara lite väl mycket samtidgt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela