Godmorgon

Publicerad 2011-03-22 09:50:03 i Allmänt

Då var det tisdag och idag blir det eftermiddagspasset på jobbet, slutar inte förrän kl.19
Hoppas att dagen ska flyta på bra, nacken känns för tillfället bättre än igår men fortfarande inte bra. Kanske hjälpte zone gelen och vetekudden igår?
För Hampus blir det en jätte sen dag på dagis idag, Magnus kommer inte och hämtar förrän precis innan stängning kl.18. Så länge har han aldrig gått förut, dessutom så var han sjuk hela förra veckan så jag hoppas att det går bra.
Jennifer blir hämtad runt 15.30 av Nilla och Elin, sen åker dom vidare för att hämta upp Alva och Oscar. Jennifer fick i present av Nilla med familj en pysselkurs och den är det dags för nu ikväll, hoppas på att få se vad hon har gjort när hon kommer hem ikväll. Kursen skulle inte vara slut förrän kl.21 så det kommer nog vara en trött tjej som vi får hem.

Nu ska jag göra ett nytt försök att få tag på sjukgymnasten, sen ska jag få lite gjort här hemma innan det är dags att åka till jobbet.
Måste beställa kaffe också såg jag nu, katastrof om det skulle ta slut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela