Härlig helg

Publicerad 2011-03-27 21:26:00 i Allmänt

Igår blev det först städning här hemma, även barnen hjälpte till och bråkade om vem om skulle dammsuga :)
Kl.13 var det dags att titta på Linda Bengtzing i Väsby centrum, Jennifer träffade både Alva och Linnea där så hon var så glad. Dom hade lyckats få platser längst fram vid scenen och när Linda var på scenen så gick hon fram till tjejerna pratade med dom och dom fick säga sina namn i mikrofonen. Hade en överlycklig tjej med oss därifrån sen :)
Vi åkte sen till Barnenshus och fick änligen på dom nya hjulen på Hampus vagn, tog nästan 1 år innan problemet blev löst. Handlade även en present då vi hade blivit njudna på 3 års kalas.
Kl.15 blev det Lek & Bus, Angelica från Jennifers avdelning kom också med sin bror och deras mamma. Blev lite mer än 3 timmars lek där, snacka om att vi var slut när vi var färdiga där. Köpte med oss chinamat/sushi på vägen hem, jätte gott var det och skönt att slippa laga mat då vi inte var hemma förrän kl.19
Sen blev det spelkväll, jag, Magnus och Jennifer spelade monopol hela kvällen.


Idag har Magnus jobbat, jag och barnen har varit på 3-års kalas. Nu ikväll så har jag och Jennifer myst i soffan och tittat på Alvin och gänget 2

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela