Härliga fredag

Publicerad 2011-03-25 18:03:50 i Allmänt

Så härligt med fredag, och ännu härligare blir det då jag är ledig idag :)
Jag och barnen tog sovmorgon imorse, det tackar jag för. Sen tog vi det bara lugnt på förmiddagen innan vi gjorde oss iordning för att åka till centrum. Då vi inte skulle handla massor så tog vi bussen ned, nästan smidigare än att få in och ur barnen och vagn i bilen, leta parkering och hålla koll på tiden så man inte får böter också.
Med vagnen så åker man ju gratis på bussen så det är perfekt! Vi var nere i Centrum kl.13, en snabb vända på leksaksaffären, sen kl.13.30 så hade barnen tandläkartider. Tog lite tid men det gick bra, Hampus öppnade inte munnen så mycket men tandläkaren var nöjd iallafall.
Sen blev en ny runda inne på BR, barnen fick ett varsitt litet "magiskt" ritblock med pennor till då dom varit duktiga hos tabdläkaren. Sen gick vi och fikade, jätte förvånad över hur fint dom satt, och länge. Hampus brukar tappa tålamodet väldigt snabt men inte idag.
Vi var inte hemma förrän kl.16.30 så nu är jag rätt så slut.
Jag ska nu göra våfflor till middag till barnen, efter deras önskemål :) Själv ska jag passa på att göra mig en toast med gravlax på, bara jag i familjen som tycker om det så nu ska jag passa på. Blir bara barnen och jag hemma ikväll, Magnus jobbar tyvärr. Imorgon är vi lediga hela familjen.
Planen för morgondagen är Väsby centrum kl.13 då Linda Bengtzing ska vara där och sen åker vi till Infra city. Först barnenshus och få ordning på vagnen och köpa en present, sen blir det Lek och Bus. Tänkte vara färdiiga där lagom till middagstid så vi kan köpa med oss lite chinamat hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela