Jobbhelg

Publicerad 2011-03-21 11:08:06 i Allmänt

Helgen bara flög iväg, precis som det brukar vara när det är jobbhelg.
Var hemma med Hampus till fredagen, då blev han äntligen feberfri. I lördags och söndags jobbade jag 12-16, var faktiskt jätte skönt att komma iväg och det var lagom mycket att göra på jobbet.
I lördagskväll var vi bortbjudna så barnen sov borta, blev en sen kväll eller natt kanske man ska säga.
Kändes väldigt konstigt när vi vaknade på söndag morgon då det var helt tyst här hemma.

Nu ska jag försöka göra någonting åt min nacke som inte alls är bra.
Känns som om någon nerv är i kläm uppe i nacken, får yrselattacker med jämna mellanrum. Känns väldigt läskigt då allt börjar snurra har fått så lite då och då sen krocken med ett rådjur i december förra året plus att jag just nu har den vanliga värken i nacken. Tror på att det får bli ett långt varmt bad ikväll och sen sitta med vetekudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela