Lilla sjuklingen

Publicerad 2011-03-14 16:29:12 i Allmänt

Hampus fortsätter vara förkyld, han är trött och orkar/vill inte leka. Han har totalt lekt 2 gånger 5 minuter idag.
Annars så är det soffan som gäller eller ligga på en filt på golvet. Hn är snorig och hostan har blivit mycket värre, men feber verkar inte ha idag iallafall.
Vi satt och spelade lite memory en stund, men han var lite för trött så det blev bara en omgång.
Han är jätte duktig annars, köpte ett Toy story memory för ett par veckor sedan, är från 3 år men han fixar det.






Hampus följde med mig ner för att hämta posten, bara reklam men ås var det ett stort paket. Bra talming, paketet var till Hampus :)
Han blev lite ivrig och ville snabt upp för att öppna.



I paketet var en Molo Jacka som jag bestälde i fredags. Snabb leverans, det gillar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela