Lite gott och blandat :)

Publicerad 2011-03-10 21:38:40 i Allmänt

Gårdagens kvällsfika, en god liten latte och Åre choklad var vad som sererades när vi slöade i soffan.
Mycket gott!!!




I tisdags så bakade jag och framförallt barnen semlor, kanske inte dom finaste med underbart goda.
Precis lagomstora också så man inte blev så där äckligt mätt, men Magnus tryckte ju såklart i sig två.




Jag kör vidare på mat temat när jag ändå håller på.
Så här kommer bilder från i lördags då det blev traditionella plockmaten samtidigt som vi tittar på Mello.






Nu i helgen är det Mello igen :)
Jag sitter och tittar på lite recept på plockmat för att få lite nya ideér, vi kommer få över lite gäster så det kan vara kul om vi bjuder på någonting nytt.
Imorgon så värmer vi upp med att åka in till globen och titta på mello genrepet, har blivit en riktig traditin nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela