Middag

Publicerad 2011-03-25 19:53:34 i Allmänt

Då var middagen avslutad, riktigt mätt är jag nu.
Blev en god toast till mig själv med gravlax, hovmästarsås och citron. Barnen ville ju såklart ha våfflor idag, och jag åt en våffla som efterrätt.
Snart börjar Let´s Dance finalen så då ska vi mysa i soffan och kanske att vi orkar äta lite chips också.


Har bokat biljetter till Derbyt nu också! Den 4 April är det äntligen dags för fotbollssäsongen igen, inleds med derby. Mycket spännande!!!




Min middag :)  Mycket gott, borde passa på att äta det lite oftare då Magnus jobbar.



Hampus äter voffla. Har sin nya glass tröja från polarn o pyret som han själv valt. Självklart var jag ju tvungen att köpa tröjan då han ville ha en med glassar istället för bilar som det annars ALLTID ska vara.




Min söta lilla tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela