Nu börjar det bli lite långtråkigt

Publicerad 2011-03-15 14:26:33 i Allmänt

Hade hoppats på att Hampus skulle bli frisk nu så han får gå på dagis imorgon. Jätte mysigt att vara hemma med honom men han behöver aktiveras och träffa sina kompisar. Jag har flera ärenden som måste uträttas och så behöver jag träna.
Hampus hostade oavbrutet igår kväll efter att vi hade lagt honom, som vanlgt så är det hopplöst att få i honom medicin. Idag har hostan varit lite bättre och han har varit mycket piggare, men då fick han diare istället. Två gånger snaste 2 timmarna har han bajsat och det är jätte löst, men han är så pigg och glad. Så nu vet jag inte om han är magsjuk eller vad det är. Ren är han iallfall, han har ju fått duscha två gånger idag :)
Så nu lutar det ju åt att vi blir hemma imorgon också.
Hade tänkt ta mig ut på en promenad i det fina vädret men nu vet jag inte om jag vågar, även om Hampus får en blöja på sig så lär det gå rakt igenom.
Sitter iallafall på balkongen just nu, vi har 30 grader här så jag sitter ute med kortrmat på mig och har det riktigt bra. Hampus står och tittar ner på grävskopan som är här utanför, så han är också väldigt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela