Provar kläder

Publicerad 2011-03-01 12:39:52 i Allmänt

Jag har rensat massor senatse veckorna balnd barnens kläder. Så nu är det dags att försöka gå igenom vad som behöver inhandlas. Det mesta i Hampus garderob börjar bli litet, specielt byxor men kan säkert funka någon månad till. Så min fundering är om det kan funka tills det är dags att inhandla sommarkläder, tunna långbyxor och shorts? Jag hoppas iallafall det.
Jennifer har nog allt hon behöver, kanske lite nya strumpor skulle behövas. Men jag hittade en heldress på Lindex som jag tyckte var tuff, men osäker på hur den skulle sitta på. Såg en tjej på leklandet vi var på i helgen, hon såg ut att vara i samma ålder och samma storlek som Jennifer och hade den dressen på sig. Den såg jätte fin ut, så igår inhandlade jag en till Jennifer. Hon var först lite tveksam men när den väl var på så gillade hon den :)

Så här kommer lite bilder från igårkväll.
Hampus ville ju såklart också vara med på bild.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela