Restaurangbesök

Publicerad 2011-03-03 16:40:39 i Allmänt

Igår efter att jag hade hämtat barnen från dagis så tog vi bussen och tåget in till stan för att möta upp Magnus.
Barnen tyckte att det var jätte spännande att åka komunalt, specielt Hampus.
När vi mött upp Magnus vid centralen så gick vi till Jensens där vi hade bkat bord, en alldeles lagom utflykt en onsdagskväll :)
Tycke om restauranger som är barnvänliga, barnen fick målarböcker/menyer och färgpennor, dom har bra och billig barnmeny, dessutom mjukglassbuffe till efterrätt. Jennifer som inte får äta lactos nu fick pannkakor som hon sedan fick garnera som hon ville vid glassbuffen.
Jag och Magnus åt en varsin kalvbiff som var väldigt bra, vi delade även på en förrätt och åt efterrätt så sen var jag mätt tills det var dags att gå och lägga sig flera timmar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela