Så ont

Publicerad 2011-03-21 19:09:07 i Allmänt

Idag har verkligen inte varit någon bra dag, värken i nacken har bara blivit värre och värre. har ibland perioder då nacken inte alls är bra och förmodligen så är det väl en sån period nu :(
Dessutom världens träningsvärk i benen och magen, känner mig som en gammal tant som knapt kan röra på sig.

Jag ska värma vetekudden, koka en kopp the och bädda ner mig i soffan med barnen, sen ska vi titta på Halv åtta hos mig innan det är dags föör barnen att sova.

Fick samtal från verkstan idag också, nu är alla plåtskador reparerade sen krocken, och det går på försäkringen. Men AC:n började strula och tydligen så gick det inte att bara laga utan det måste bytas ut, 4500:- skulle det gå på!  Inte så roligt, men känns ganska så nödvändigt. Vi har både helförsäkring och garanti på bilen, men det är ingenting som täcker det felet. Känns lite drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela