Skor

Publicerad 2011-03-14 14:22:12 i Allmänt

Så var det skorna jag skrev om tidigare, var på lagerutförsäljning med Vincent skor igår :)
Då Claes var här i lördags så kollade jag med honom också om jag skulle hålla koll efter skor till Alva och Oscar också. Så jag letade på efter skor som kunde passa Hampus och Oscar, men i dreas storlek så fanns endast glittriga och blommiga söta små sandaler. Inga vår skor eller tuffa sandaler alls :(
Till tjejerna fanns det däremot dessto mer :) Blev ett par lila Uggs och ett par finstövlar i skinn till Jennifer som hon kan ha nästa vinter. Ett par sandaler skinn med stängd tå, variant mellan gympasko och sandal som är jätte bra men till ordinarie pris på tok för dyr.
Till Alva hittade jag ett par sommar sandaler och ett par sneakers i skinn som var snygga.
Totalt 375:-, riktigt bra!!! Har sett vinterstövlarna i butik som jag köpte till Jennifer, tror att dom tog 1200:- för dom så jag är mer än nöjd.

Jag har bilen inlämnad på reparation så min mormor var så snäll och körde mig, så på vägen hem så stannade vi till i Täby centrum. Jag lämnade in mobil på programuppdatering eller vad dom nu gjorde, lite bättre fungerar den nu iallfall. Men kan fortfarande varken skicka eller ta emot sms, använda mailen eller internett.
Inte heller se missade samtal, så det får bli en tur till stan i veckan och lämna in den i butiken på kungsgatan där dom har en tekniker som siter.

Medans vi väntade på att mobilen skulle bli färdig så gick vi in på Jarmeus och tittade på mer skor.
Här hittade vi sommarsandaler till båda barnen, sånna som blinkar när man går. Jennifer har alltid velat ha sånna men har inte fått några då dom inte suttit bra, så hon blev ju jätte glad :)
Till Hampus hittade vi även ett par skinnsandaler med stängd tå (liknande som Jennifer fick från vincent) och ett par vinterkängor till nästa vinter. Båda från Kavat så riktigt bra skor och båda på 50% det gillar vi :)

När jag kom hem så fixade Magnus färdigt med garderoberna i Hampus rum, så nu har vi några extra hyllor och lådor på plats. Så jag organiserade om lite med kläder och skor, nu har vi massor av plats över i garderoberna i hallen. Gissar på att vi fyller dessa hål ganska så snabt.
Passade även på att gå igenom barnens sommarkläder som jag la undan efter förra sommaren, Jennifer hade några korta leggings och klänningar som funkar i år med. Hampus hade ca.10 par shorts som han kan ha i sommar igen och en hög med ca.10 till som måste provas men jag tror att han kan ha. Så till Hampus behöver vi nog inte köpa så mycket mer sommarkläder till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela