Snart är det dags

Publicerad 2011-03-11 12:06:50 i Allmänt

Har en mycket förväntansfull tjej här hemma (och nej, jag syftar inte på mig själv ;) )  Om bara några timmar ska vi bege oss in mot stan och Globen för att titta på Mello genrepet.
Har blivit till en riktigt trevlig tradition nu, 3:e året för Jennifer att följa med men jag har gått i flera år.
Bra uppladdning inför lördagkvällen stora FINAL!!! Och i år så är det nog fler bidrag än vad det brukar vara som faktiskt är riktigt bra.  Här håller vi på Eric Saade, Danny och Linda Bengtzing. Linda är klart bäst, men tyvärr tror jag inte att det håller i Eurovision. Eric tror jag mest på när det gäller Eurovision. Dannys låt är också riktigt bra, men den är som hans andra låtar, en riktigt bra låt att lyssna på hög volym i bilen :)
En gammal klasskompis till mig är nära vän till Sara Varga, så jag gav låten någon extra chans och lyssnade innan direktsändningen av hennes deltävling. Tycker den blev bättre och bättre för varje gång, men tyvärr ingen riktig schlager. Sara Varga spelas iallfall en hel del här hemma, till och med Magnus gillar den låten.

Ska bli så spännande ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela