Sommar och sol

Publicerad 2011-03-15 10:30:48 i Allmänt

Nu vill jag ha SOL, värme och semester. Börjar ledsna på det här trista vädret, alla ytterkläder som ska å och av när man ska ut med barnen och skrapa rutorna på bilen.
Jag tycker verkligen om vintern, det ska vara ett par minus och massor av snö. Men nu när det bara är slaskigt och så fryser det på, blir is och så går det runt så, då är det inte roligt längre.
Så härlit med inglasde balkongen nu, man kan sitta där ute och riktigt känna hur solen värmer.

Då Hampus hade sönder min dator så har vi inte kvar några bilde från förra året, men här är några härliga sommarbilder från min mormors kamera som jag la över förra veckan.




Jennifer värmer sig i solen efter att ha badat i havet ute på Grinda




Badkrukan Jennifer busar med moster Johanna :)


Och jag busar med Hampus i poolen



Åh, vad jag längtar till sommaren!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela