Underbar kväll

Publicerad 2011-03-22 23:03:26 i Allmänt

Slutade jobba kl.19 ikväll och var inte hemma förrän kl.20.00. När jag kom hem så fick jag mysa lite med Hampus, bordet var dukat med levande ljus och maten var precis färdig. Det blev färsk pasta med tomatsås och salami, rose champagne och sedan jordgubbar. Trevlig överraskning en tisdags kväll :) Vi firade att Maguns skrivit kontrakt på sitt nya jobb, på Berns! Jätte glad att han fått det här jobbet, det låer väldigt bra så jag hoppas att det kommer bli så också.

Kommentarer

Postat av: cia

Publicerad 2011-03-23 10:21:25

Vad roligt för Magnus! Hälsa och gratta! Antar att det inte kommer att vara lika struligt med jobbtider och så då....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela