Varför all denna snö?

Publicerad 2011-03-18 18:20:29 i Allmänt

Så blev det vinter igen, jag som verkligen började få vårkänslor och tyckte det var så skönt med SOL
Hampus struntade iallfall i snön och klädde sig i riktig sommar outfit, kläderna är från förra elelr förr förr året så linnet slutar precis vid naveln. Strl.74 var det vist, så dom måste ha handlats in precis innan vi var på Rhodos 2009




Tror nog att shortsen passar i år med, även om det är strl.74


Annars så har vi mest slappat idag, fixat lite i köket, plockat lite med tvätten som torkat, packat övernattningsväskor till barnen. Min farmor och farfar kom över med lite mat, så skönt då vi varken har bil nu och Hampus inte är helt bra. Dom stannade och fikade lite så det var trevligt med lite sällskap.

Hampus satt och tittade på BeeMovie men somnade



Han hade bäddat så fint, satt i sin fåtölj, lagt ut pläden, tagit fram sina gos och katten.




Nu blir det fredagsmys här hemma med vindruvor, chips och lets dance.
När Magnus kommer hem så blir det kräfttoast och champagne, längtar.


Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela