Lyxig söndagsmiddag

Publicerad 2011-05-30 19:39:54 i Allmänt

Igår åt jag och Magnus sen middag när barnen somnat, blev sista burken med "hemmakokta" (min farfar kokade dom på landet) svenska kräftor. Så otroligt gott!!!
Sen blev det en omgång Monopol, som vi inte behöver gå in så mycket på...

Fick en god frukost och sovmorgon på morsdag, och en bukett rosor :)




Nu funderar jag på om jag ska ta med mig barnen och dra ut till landet imorgon eftermiddag, såg att det ska bli jätte fint väder så det skulle nog kunna vara riktigt härligt.
Börjar inte jobba förrän på fredag såm na kanske ska passa på. Barnen ska iallafall på dagis imorgon då det ska vara avslutning för grupperna. Jennifer ser verkligen fram emot dagen, hon ska ha lite matsäck med sig för dom ska på utflykt med 5-årsgruppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela