Fika 22 Oktober

Publicerad 2011-10-24 10:06:15 i Allmänt

På dagen i lördags så hade vi släkten över på fika. Min mormor hade hjälpt oss att baka, jätte snällt och mycket gott var det! Vi gjorde även daimtårta, köpekakorna plockade vi aldrig fram.

Några bilder, men det är inte lätt när man ska få med flera på bild samtidigt. Nästan på alla bilder så är det någon som gör en grimars.







Fick inte med alla gäster på bild, men några bilder blev det.



Några utav alla fina presenter som vi fick

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela