Min dag!

Publicerad 2011-10-21 12:45:24 i Allmänt

Blev väckt imorse med kaffe och paket, Jennifer hade gjort lite pyssel och så fick jag en kamera, en Rosa kamera :)  På förmiddagen fick jag besök av mamma,hon hade paket med sig i bilen idag istället för att ta med sig det på kalaset imorgon, en cyckel! Kändes lite konstigt att provcyckla, var några år sedan jag cycklade sist.
Jag och Jennifer ska nog ta en provtur ner till centrum i eftermiddag när Magnus kommit hem från jobbet.

Var och köpte/fick en jätte god chokladmoussetårta idag, så nu sitter jag och mamma och fikar. Hampus la sig och tittade på film, men snart så är det dags att hämta Jennifer i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela