Här hemma är vi lediga! Så härligt, men fy...

Publicerad 2011-10-04 19:40:02 i Allmänt

imag0112 (MMS)

Här hemma är vi lediga! Så härligt, men fy vad vi är trötta. Har iallafall hunnit med ett Zumba pass, fixat pass, föräldrafika i skolan och handlat mat. Ikväll är det Magnus som står för god matlagning. Svamp kanape och svampsoppa till förrätt, baconinlindad kycklingfile, potatisgratäng och dragonsås till varmrätt. En flaska Masi till det, jätte gott :) Hoppas ni har en trevlig tisdagskväll!

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-10-04 22:51:20

Låter som att ni har det lite trevligare än jag... Jag har bytt ett visst antal bajsblöjor och nu sitter jag här i min ensamhet och fryser... :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela