Hemma igen

Publicerad 2011-10-15 00:08:12 i Allmänt

Har haft fyra långa, givande, inspirerande och härliga dagar med ett gäng underbara Ticket tjejer från hela Sverige. Så mycket skratt det har blivit, och så mycket mat vi har ätit... Ni anar inte hur mycket onyttigt vi har ätit den här veckan, tror nog att vi allihopa hade gått upp i vikt när vi lämnade hotellet.
Nu har man fått så mycket inspiration så det känns tråkigt att jag måste vänta en hel vecka innan jag är tillbaka på jobbet igen, vill testa allt i praktiken nu :)

Jätte hälrigt att komma hem till barnen var det, så mysigt att få krama om dom. Blev en spelkväll med Jennifer och Sofie, Jennifer vann överlägset... Sen vaknade Hampus kl.22 som somnade på soffan kl.18, det första han sa var - Vi skulle spela Toy story memory! Jag hade lovat det innan han somnade. Så kl.22 så satt vi två och spelade spel, han vann det också.
Ska krypa ned i sängen brevid barnen nu, Magnus jobbar och kommer hem sent i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela