Kaffe

Publicerad 2011-10-06 13:51:43 i Allmänt

Sitter med en STOR kopp kaffe och försöker piggna till, verkligen en seg dag idag men det gör inget. Ibland måste man bara ta det lugnt och skippa alla tråkiga måsten. Snart dags att hämta barnen i skolan och sen i eftermiddag så är det dags för Hampus gymnastik där jag också är med som hjälpledare.
Idag får jag sällskap av Sofie på gympan då Madde är bortrest, så jag passade på att bjuda över Sofie på middag innan det är dags att åka. Får se vad vi hittar på för bana, barnen var väldigt duktiga så vi måste hitta lite utmaningar men änddå inte göra det för svårt.
Magnus jobbar kväll igen, men ledig fredag - söndag, så imorgon ska vi åka på Lek & Bus med barnen :) Helgen jobbar jag igen, men jag har iallafall inte långa dagar som Magnus så vi henner ses en del ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela