Så slut

Publicerad 2011-10-10 18:48:52 i Allmänt

Idag har jag varit på kurs hela dagen, inte riktigt van med så långa dagar då jag annars brukar ha 4-6 timmars arbetsdag. Mycket ny info som man ska ta in och nu även komma ihåg, jobbar inte igen förrän om 2 veckor så det känns lite jobbigt.
Har varit på Golden Hits också, men på lunch... God mat men jag vill ju dit på middagsshow :) Nu känner jag mig ju ännu mer sugen på det!

Imorgon så ska jag bege mig till Nacka och en 4 dagars introduktionskurs, även vi som är från stockholm ska bo kvar på hotell. Skulle vara obligatoriska kvällsaktiviteter alla dagar, ska verkligen bli jätte trevligt!
Gissar på att jag kommer vara helt slut på fredag kväll, men det kommer det nog vara värt.
Vi var flera på kursen idag som ska vara med på introkursen och de verkade jätte trevliga :) Idag var vi 10st, varav 7-8 tror jag som ska vara med. Totalt så skulle vi vara 14 st. resten av veckan så några nya kommer vi att få lära känna imorgon.
Kul att träffa kollegorna på riktigt, annars så har man mail och telefonkontakt med de andra kontoren runt om i landet, men det är mycket roligare om vet vem dom är.

Dags att packa så jag slipper stressa imorgon, måste packa till barnen också som ska bli hämtade och sova hos sin farmor imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela