Sen vi hämtade Jennifer i skolan kl.15 så ...

Publicerad 2011-10-28 17:27:12 i Allmänt

imag0143 (MMS)

Sen vi hämtade Jennifer i skolan kl.15 så har barnen bråkat oavrutet. Jag är så less, precis det här som påverkar min nacke så negativt. Har så ont nu så jag vet inre hur jag ska hålla mig uppe. Samtidigt så måste jag hela tiden säga till barnen och försöka få dom att bli sams och städa upp allt dom stökat ned, och det är mycket! Barnen är alltid trötta och blir lätt osams på eftermiddagarna och kvällar, hade verkligen varit skönt om jag inte hade behövt vara själv nästan jämt på kvällarna. Jag behöver semester NU

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela