Simskola

Publicerad 2011-10-20 21:35:02 i Allmänt

Idag lämnade jag Hampus redan 7.45 för att sedan gå med Jennifer till skolan och åka med 6 åringarna i hennes klass till simskolan. Det var jag, en lärare och nio barn då en var sjuk. Alldeles lagom liten grupp, men busiga...
Så roligt att se Jennifer i simskolan, inte alls lika feg längre :)

Ikväll var det gympa med Hampus, han hade jätte roligt men som vanligt när vi kom hem så sa han att det var tråigt.

För övrigt så har vi fullt upp med att förbereda inför helgens släktkalas och födelsedagsfest :) Mycket att göra men det kommer bli en mycket trevlig helg. Var och storhandlade igår, tog ynka 3 timmar..... och så 1 timme att plocka upp all mat när jag väl kom hem.
Idag blev det en tur till Ikea också, inhandlade lite ljus och servetter.

Imorgon fyller jag år och jag och Hampus är lediga, min mamma skulle komma förbi på förmiddagen och fika lite. Magnus jobbar lunch så det blir god middag när han har kommit hem. Gissar på att vi kommer få börja lite med mat flrberedelser redan imorgon kväll också. Jätte tacksam att min mormor har bakat en del till fikat på lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela