Spelkväll

Publicerad 2011-10-26 09:42:48 i Allmänt

Insåg igår att vi måste fixa en spelkväll! Men när???
Vi fick ett nytt sällskapsspel i present och så fick vi massor av vin och sen vet jag inte om det var så att ingen vågade sig på att ta utav ölen vi hade på ballkongen i lördags, för vi har mycket öl kvar iallafall :)
Får ta och planera in någonting nu, vet att vi är ganska så fullbokade nu i oktober/november.

Någon som är sugen på att komma över på spelkväll så säg till, vi brukar nästan alltid vara samma lilla gäng som träffas och spelar. Men nu har vi börjat komma på fler vänner som tycker att det är roligt :) Förstår inte de som inte tycker om sällskapsspel?

Så här ser kommande helger ut:

På lördag ska jag gå och titta på Lena PH tillsammans med några vänner, som jag längtat! Vi tänkte sedan gå ut och äta och avsluta med ett besök på Golden Hits. Kan bara bli en toppen kväll!
Jennifer ska på sitt första Hallowenparty på kvällen :) Ska fixa kläder till henne idag tror jag, undrar vad man ska hitta på?

Nästa fredag åker vi till Dublin, så kul! Vad jag längtar, varför har det gått så många år utan att vi kommit iväg? Vi blir borta i 5 dagar, så vi ska nog hinna med en del :)
Kanske dags att fundera på packningen snart?
Min pappa fyller år samma dag som vi åker så vi får väl ta och hitta någon bra present i Dublin, kan ju inte vara allt för svårt.

Helgen efter så blir det jobbhelg för både mig och Magnus då jag inte kunde ta semester när vi åker till Dublin utan behövde byta helg. Blev även precis klart att Jennifer ska vara med i sin första trampolintävling den helgen, det är här i Väsby/Vilunda. Så vi får se hur vi löser det, Magnus skulle kolla om han ev. kana vara ledig.

Sen är et en "ledig" helg, mina jobbhelger räknas som lediga då jag bara jobbar dagtid. Så här tänkte jag försöka klämma in en spelkväll.

Sista helgen i November, (1:a adventhelgen) så åker vi med Magnus släkt till Tallin på kryssning och en hotellövernattning på Spa hotell. Magnus mamma fyller 60 år så vi åker iväg för att fira henne, ska bli jätte trevligt! Barnen ser verkligen fram emot den resan, spendera hela dagarna med kusinerna är verkligen något som dom längtar efter :) Småkillarna kommer nog hitta på en hel del bus, de är så roligt att se dom leka tillsammans.

Kommentarer

Postat av: cia

Publicerad 2011-10-26 12:34:10

Kim och jag gillar att spela! =) Fast vi gör det alldeles för sällan... =P förslag på exakt datum? Om vi nu är bjudna?! s

Postat av: Nettan

Publicerad 2011-10-26 20:41:45

Trevligt! :) Jag tänkte mig helgen 18-19 November. Lutar väl mest åt lördagen. Ni är jätte välkomna om ni kan och vill!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela