Svampskogen

Publicerad 2011-10-02 23:41:59 i Allmänt

Har tillbringat HELA dagen i svampskogen, och hela kvällen tillbringades med att rensa svamp. Det sistnämnda mindre kul, massor av äckliga små kryp som dök upp bland/ur svamparna. Fick iallafall sällskap av Sofie som satt här hemma hos oss och rensade sin svamp, vi blev sittande i över 3 timmar!!!
Trodde att barnen skullle vara jätte trötta när vi kom hem, var inte hemma förrän runt 18 tiden, men så fel jag hadde då. Efter middag och bad så var de uppe i varv, somnade inte förrän närmare kl.21

Nu är jag så slut både i kroppen och i huvudet, sängen som väntar för min del nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela