Tack!

Publicerad 2011-10-23 23:07:30 i Allmänt

Ett stort Tack till alla er som var med och gjorde gårdagen helt underbar, både släkten som var här på fika och till er som kom till kvällens fest! Vilka underbara vänner vi har :)
Tror att sista gästerna gick straxt efter 3 och vi kom i säng före 4, var uppe kl.10 för att åka till jobbet sen.
Vaknade upp pigg och glad!
Blev en myskväll med familjen när jag kom hem, gosiga barn som ville sitta och kramas. Maten fixades snabt då vi hade lite kvar från gårdagen som vi kunde göra fajitas på. Sen har vi bara slappat i soffan och kikat på Vem kan slå Filip och Fredrik.

Tror inte att vi behöver gå och köpa vin på ett tag ;) Fick en del flaskor igår, och till min glädje även en flaska champagne :)  Nya Reebock easytones fick jag, perfekt då jag har haft punka på mina gamla ett tag nu....
Sällskapsspel, snygga uppläggningsfat/ugnsformar/skålar, ljuslyktor, glas, ett jätte snyggt halsband m.m. Blev verkligen bortskämd med jätte fina presenter! Tack så jätte mycket!
Vi fick även en julklapp, en storstädning till 1:a advent. Då kommer två "städtanter" hit och gör en ordentlig städning inkl. fönster. Helt perfekt, ska bli jätte skönt. Men sen kommer man väl känna att vi måste fortsätta ha hit dom lite då och då...
När jag kom till jobbet idag så låg det ett paket på skrivbordet också, fick ett halsband och armband av mina kollegor :)

Dags att sova nu, upp tidigt imorgon till skola och dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela