Vad händer?

Publicerad 2011-10-01 22:04:13 i Allmänt

Jag som är sjukt dålig på att gå ut i skogen, inte rikigt varit lockande ens när jag var mindre. Igår och idag så tillbringade jag och barnen ett par timmar i skogen, igår med svärmor och idag med mamma och syrrorna. Imorgon ska vi ta bilen till Rimbo för att plocka svamp med svärmor, Sofie och Nicke.  
Märks att man blir trött av att gå i skogen ett par timmar iallafall, både jag och barnen har varit jätte trötta ikväll. Hampus somnade i soffan hos moster Jessica redan 18.30, trort inte det tog mer är 3 minuter efter middagen så sov han.
Vi fick middagssällskap av mamma och mina systrar också, de åkte hem vid 19.30. Jätte trevligt!

Dags att fundera över vad man ska ha med sig för matsäck imorgon, vi kommer bli borta nästan hela dagen och behöver ha med oss lunch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela