Vet ni vad???

Publicerad 2011-10-10 22:28:19 i Allmänt

höll på att leta efetr ett skärp till en klänning då jag såg mina gamla favoritkeans längst ned i klädlådan.
Var på väg att lämna bort dom för något år sedan, har inte fått på mig dom sen jag var någon månad in i graviditeten med Hampus. Vet att jag provade jeansen för ett år sedan och då kom dom knapt över knäna....
Men nu sitter jag här med gamla favvo jeansen på mig, och dom gick att knäppa utan problem :) Tur att  jag bestämde mig för att behålla dom! Väl behövligt då mina andra jeans börjar bli för stora.
Har gått väldigt mycket senaste halvåret och det verkar ge resultat, gå ned i vikt behöver jag igentligen inte men jag känner mig mycket piggare och mår bättre när jag kommer ut och går. Kondisen har verligen blivit bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela