Seg start på dagen

Publicerad 2011-09-13 09:50:17 i Allmänt

Gick upp kl.6 idag, inte alls pigg men det funkar. Behövde lämna barnen extra tidigt idag då jag hade en tid hos sjukgymnasten redan kl.8! Men jätte skönt nu efteråt att jag kom dit, det behövdes. När jag kom hem så ringde min chef och  sa att det var kris på jobbet, förutom henne så är vi 4 som jobbar. En är på kurs, en på semester och en sjuk, så då är det bara jag kvar. Skulle sluta kl.18 idag men tar nu stängningen så det blir inte jätte stor skillnad tidsmässigt men jag hoppas att hon hittar någon som kan hoppa in ett par timmar under eftermiddagen så jag slipper sitta själv. Har varit en hel del sista tiden plus att jag har en hög med sånt som måste göras också.

Nu blir det en till kopp kaffe så jag piggnar till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela