Snart jullov

Publicerad 2012-12-19 22:39:48 i Allmänt

Idag var sista dagen för Hampus på förskolan, han hade sett fram emot den här dagen länge. De åt julbord alla förskolebarn tillsammans inne i klassrummet och det har Hampus sett fram emot sen någon månad tillbaka.
De hade dukat upp långbord och sen fick de gå och ta mat från en liten buffe, Hampus var jätte nöjd :)
De har även julpysslat och bakat pepparkakor idag och igår, så en riktigt nöjd kille som nu gå på jullov.

Imorgon har Jennifer terminsavslutning, känns som om det är välbehövligt. De har också haft en ganska så lung vecka med julpyssel, juldans och julbord idag.
Jag och en till mamma ska till skolan imorgon efter lunchrasten och servera barnen och lärarna i de två montessoriklasserna för förskolebarn och 1:or fika. Sen blir det avslutning för hela skolan och då är alla föräldrar välkomna på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela