Behöver energi

Publicerad 2012-06-11 13:29:03 i Allmänt

För står inte hur man kan vara så trött??? Ingen energi alls, kanske beror lite på nacken för den är inte bra... Kaffe hjälper inte heller, och då är det illa! ;)
Sommar och sol skulle göra susen, men var är Solen? Inte här iallafall :(

På torsdag har Jennifer skolavslutning, så snart är det sommarlov :) Jobbar bara några få dagar till i Juni, riktig semester har vi först den 28-29/7 till sista helgen i Juli. Ska bli så skönt! Vi har aldrig innan haft så lång semester tillsammans, Magnus brukar få 1 vecka max i sträck under sommaren.
Sen i Augusti så jobbade jag bara helger, så barnen kommer inte behöva komma tillbaka till skola och dagis förrän terminen börjar igen för Jennifer.

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2012-06-11 22:39:21

Ser ut som ni haft det jättebra! Men var det inte en träningsresa ;)

Postat av: Nettan

Publicerad 2012-06-11 23:00:50

Absolut, därför så få bilder ju. Man kan ju inte fota när man tränar ;)

Träning morgon/förmiddag och eftermiddagar.

Men sen fick vi båda någon allergisk reaktion och fick ju inte vara i solen, dels för att solen gjorde det värre och dels för att vi behövde kortisonsalva som man inte får vara i solen med....

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela