Flyr alla Sverige och regnet?

Publicerad 2012-06-18 23:01:39 i Allmänt

Var en helt galen helg på jobbet, verkar som om varenda en vill fly regninga Sverige. Vi hade verkligen fullt upp! Känns i kroppen idag, stressen sätter sig i nacken och axlarna och det värker. Skönt med 2 lediga dagar, sen jobb på onsdag igen för att vara ledig hela midsommarhelgen sen :)
Vad hittar ni på i midsommar? Vi hade lite olika ideér och förslag men valde att ta det lugnt och åka ut till landet. Känndes mest lockande då vi är lediga torsdag - söndag, jag börjar jobba kl.11 på nästa måndag så är det fins väder kan vi vara kvar ända till måndag morgon.

Jennifer går på friidrottsläger måndag - torsdag, så vi åker direkt efter att det slutar på torsdag. Hoppas verkligen att vi inte hamnar i de hysteriska köerna ut mot Norrtälje som det brukar bli.
Hampus är ledig hela veckan med undantag för onsdag då både jag och Magnus jobbar. De skulle midsommarfirande på dagis då så det kommer nog bli jätte roligt för honom att vara där då.

Imorgon blir det att åka och handla mat, ska skriva inköpslistan nu. Hittat massor av goda recept i nyaste Allt om Mat, så det blir några grilltillbehör och en dessert därifrån som ska testas.
Ska lägga in sill och grava lax också, ska bli så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela