Nu sitter jag hemma och tycker synd om mig...

Publicerad 2012-06-27 19:46:08 i Allmänt

imag0608 (MMS)

Nu sitter jag hemma och tycker synd om mig själv... Ont i halsen och lite feber, sen igår. Är öm i hela kroppen och det gör för ont i halsen för att orka prata. Kom iallafall iväg till jobbet, men satt inne på kontoret så jag inte smitta kollegorna eller kunderna. Hann gå igenom allt inför semestern och ta några samtal. Känner nu att vätktabletterna håller på att sluta hjälpa, så dags för nya. Köpte mig iallafall en smothie som skulle vara väldigt nyttig, hoppas den kanske kan hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela