Trött....

Publicerad 2012-06-06 00:30:45 i Allmänt

borde verkligen gå och lägga mig nu men för trött för att resa mig upp ur soffan.... Vet att det är en del som måste fixas innan jag kan gå och lägga mig, så därför dröjer jag kvar.
Imorgon blir det jobb igen, tråkigt med jobb en röd dag men skönt då det är bra betalt :)

Nu vill jag ha sommar och semester, fick ju lite härlig försmak av det i Turkiet. Va galet att komma hem till 4 grader, regn och storm.....
Ska återkomma med lite bilder från resan, men tyvärr blev det inte så många.

Hampus hade sommaravslutning på förskolan idag, sprack upp och blev sol precis under den timmen som avslutningen var :) Barnen sjöng sommarsånger och var så duktiga, Hampus hördes väldigt väl och han kunde alla texter!
Blev fika och så hade de hängt upp massor av målningar och foton inne på avdelningarna.

Hemma sen så blev det en lat eftermiddag med barnen, lite legobyggande och sen film och fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela