turkiet

Publicerad 2012-06-11 20:06:31 i Allmänt

Tänkte att jag skulle se om det blev några bilder att visa från resan till Bodrum, Turgutreis. Förutom de bilder på alla fel på rummet då.... Kanske tar de i ett annat inlägg.



Vi låg oftast på en av de två bryggorna som tillhörde hotellet, imella bryggorna så var det en härlig sandstrand.
Eftermiddagarna spenderades nere på sanden, ibland under soltaken som var helt perfekta.
Man fick ju passa på att utnyttja brygga och strand när man inte hade barnen med sig :) Hatar att ligga på stranden när det är barn med, sand ÖVERALLT, i håret, på kroppen, i solkrämen, i väskor, kläder m.m. Och bryggan hade varit fullständigt omöjligt att ligga ohc koppla av på.



Hamnen i Gumbet, på väg ut för en dag till havs.



Härlig utsikt från middagsbordet



Middag, och maten var faktiskt jätte bra på hotellet. Dock enorma bitar på efterrättsbordet, åt inte upp hela den där tårtbiten kan jag ju lova.



Efter att ha fått byta rum så fick vi den här härliga utsikten



Min mamma ser väldigt glad ut :) Uteserveringen på baren ett par våningar upp med härlig utsikt





Var som sagt väldigt god mat på hotellet, även då det var All Inclusive och buffe. Nygrillat och 2 sorter att välja på varje kväll, härliga sallader och såser, kvällstid så blev de pommes till också. Alltid nybakat bröd till också, åt alldeles för mycket....



Och så här såg det ut från matbordet när vi åt lunch, kan man verkligen inte klaga på :)




Min mamma



Ska höra efter sen med mamma om hon fick några bra bilder, vi var ganska så dåliga på att ha kamera med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela