Fredagsmys *2

Publicerad 2013-10-11 22:56:00 i Allmänt

Hämtade hem barnen vid 14.30 och då även en kompis till Jennifer. Tjejerna skulle på skoldisco så de va ordentligt peppade, fnittrade, fixade sig, lyssna på musik och var lite spända inför kvällen :)Fredagsmiddagen serverades 16.50 för att vi skulle hinna, kl.17.30 va det dags att åka.De tidigare discona så har det varit jätte lång kö och tyvärr inte alla som kommit in så de gäller att vara där i tid. Det är max gräns på 150st i matsalen där dom håller till, det går 300 barn i skolan....Vi kom 17.45 och när de sen släppte in tio minuter senare så åkte jag och Hampus hem. Ljudnivån i kön va enorm, massor av jätte spända, glada och exalterade skolbarn. Kan bara tänka mig hur de sen va där inne... ;)Jag och Hampus satt hemma och titta på film och myste, sen somnade han vid 20-tiden.En stund senare kom Jennifer hem och då blev det mys med henne och Idol (fotboll via mobilen i smyg).Nu sover båda barnen och jag funderar på om jag ska sätta på en film.Lördag imorgon och då ska Jennifer våra med i en konsert för världens barn i Messingen här i Väsby.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela