40-års fest!

Publicerad 2013-09-16 09:47:47 i Allmänt

I lördags var vi bjudna på 40 + 40 års fest på kvällen, barnen lämnade vi tidigare under dagen hos min mamma där även sov kvar.
Vi hade en jätte trevlig kväll, mycket trevligt sällskap, jätte god mat och fika till kaffet.
Vi satt ute i ett stort partytält under middagen, tur att sommaren höll i sig just fram till i lördags :)
Sen blev det julfest i källaren :) De hade röjt ur källaren, dekorerat med julbelusning, tomtar, advents ljusstakar, julgran m.m Så alla presenter låg under granen istället för presentbord.
Det bjöds på glögg, knäck m.m och en vanlig "drinkbuffe" också. Sen blev det dans hela natten!










Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela