Stora tjejen

Publicerad 2013-09-10 20:51:12 i Allmänt

Jennifer fick ta bussen själv för första gången idag, hemifrån till truppgymnastikträningen i Frestaskolan. Tanken är att hon kanske ska göar det nu då det börjar kl.19 precis när Hampus brukar somna, så det krockar ju lite om jag eller Magnus jobbar kväll.
Hade iallafall gått jätte bra! Sofie som tränar gruppen visste att hon skulle komma precis innana med bussen och sen får Jennifer åka med Sofie hem efter träningen.
Så då blir det nog att hon får åka själv med bussen till skolan vissa dagar också, de dagar då Hampus ska vara ledig. Hon har verkligen längtat efter att få göra det, så jag tror att hon vara väldigt nöjd :)
Mobil har hon haft med sig så hon fick höra av sig under vägen, men glömde meddela att hon kom fram... Men då Sofie inte ringde och saknade henne så förstod jag att det gick bra. För när jag ringde kl.19 så hade hon redan kommit in i gympasalen och lagt ifrån sig mobilen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela