Hösten är här.....

Publicerad 2013-09-25 22:34:44 i Allmänt

Nu är hösten här på riktigt, galet kallt idag när jag var ute och körde för att lämna/hämta barn.
Jennifer hade varit hos en kompis efter skolan, hämtade henne kl.19 och då sa hon att hon frusit hela dagen. Hon lät lite förkyld och i bilen hem så sa hon att det sved i ögonen. Väl hemma så tog jag tempen på henne för hon verkade lite hängig, visade 37,6 och hon har normalt max. 36.6
Jaha, förkylning då för då brukar tempen stiga ungefär en grad.
Vet inte varför men av någon anledning så tog jag tempen efter en kvart igen, förmodligen för att hon helt motvilligt gick till sängen kl.19.30 och då visade tempen 38.5....
Var inne hos henne nu vid 22.30 och då har hon 39.2 och jobbigt att sova :(
Så det verkar ju inte vara någon vanlig förkylning utan något annat. Får se hur länge det håller i sig och hur det utvecklas.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela