Fika

Publicerad 2013-09-25 23:16:47 i Allmänt

Har en present/inredningsbutik precis vid jobbet, går in nästan varje dag jag jobbar och kika. Finns så mycket fint, men tyvärr så behlver jag ju inte allt jag tittar på där ;)
Men här om veckan så unnade jag mig själv iallafall att köpa 2 nya te/kaffekoppar som jag ville ha. Men innan dess så har jag funderat på vilka 2 som åker ur skåpet här hemma, för vi får verkligen inte plats med några nya annars.
 
Blir ju så mycket trevligare att fika med fina koppar :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela