Svartrökarna

Publicerad 2013-10-09 00:50:23 i Allmänt

Har ni inte varit där, åk dit! :)
Tog oss lång tid innan första besöket men sen va vi där igen 2 veckor senare och det kommer bli mååånga gånger till.
Deras hängmörad Entrecote är så bra, en annan favorit är även deras rökta skinka som smörgåspålägg.

De har även en ostdisk och massor av andra delikatesser. Lite rotfrukter, potatis och ägg har de även haft när vi varit där.

Det ligger på Gudbyvägen (tror jag det heter) höger i första rondellen precis när man kommer in i Väsby om man kommer från Täby och Hagby. Eller vänster i sista rondellen i Väsby om man kommer från Väsbyhållet, efter Fresta.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela