Härlig helg

Publicerad 2009-08-09 14:30:06 i Allmänt

I fredags så jobbade magnus 10-23 så jag och barnen åkte till landet.
Jätte härligt att bara vara ute i solen hela fredagen och så gott med grillat till middag.
Det är verkligen jätte tråkigt att bo i lägenhet under sommaren, ingen tomt att vara ute på och så kan man inte grilla.
Under vintern är det faktiskt ganska skönt, man slipper snö skottning.
Vi åke hem från landet redan på lördag eftermiddag.
Magnus var hemma hos Pelle och Lotta och hjälpte till att flytta saker då de flyttat upp sovrummet.
Jag, barnen och Lotta åkte och handlade och sedan var vi kvar hemma hos dom och åt middag, grillat igen ;)

Idag tog vi en promenad för att hämta bilen, var underbart väder att vara ute i så det gjorde inget att det taar drygt 1 timme att gå.
Nu är Jennifer på kalas och Magnus på fotboll så det är bara jag och hampus hemma.
Hampus är väldigt trött och borde sova nu så jag får skriva mer en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela