Känns så overkligt...

Publicerad 2009-08-21 20:12:32 i Allmänt

Har inte haft någon ork att skriva, den här veckan har bara gått utan att vi gjort någonting.
De flesta vet väl redan om det men för er som inte vet så gick Magnus pappa bort i torsdags förra veckan,
Det hände så plötsligt, vi viste ju om att han var väldigt sjuk men inte att han skulle försvinna så snabt.
Tror fortfarande inte att vi förstått det än, det känns så overkligt.
Magnus har varit ledig hela veckan, han började jobba först ikväll.
Jag vet inte riktigt hur mycke jennifer förstår av vad som hänt, hon fick iallfall säga hej då till sin farfar.
Just nu så tänker jag välsigt mycke på Lotta, Magnus mamma.
Vi försöker att vara där hos henne så mycke vi kan och jag hoppas att hon aldrig ska tveka om att fråga om hjälp eller bara ringa om hon vill ha sällskap.


För övrigt så har Hampus börjat på förskolan, samma som Jennifer går på men på en annan avdelning.
Det gick jätte bra första veckan men den här veckan så var han sjuk och var tvungen att vara hemma tisdag-torsdag.
Det hade gått ganska bar idag även då han missat en hel del av inskolningen.
Hoppas verkligen att det fortsätter gå bra nästa vecka.
Jennifer trivs så bra nu när hon är tillbaka på förskolan efter ett långt sommarlov och hon tycker det är väldigt roligt att lille bror också börjat där.

Nu verkar det som om friidrotten börjar komma igång igen, så nu ska jag titta på vm.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela