Magkatarr

Publicerad 2009-08-29 20:13:09 i Allmänt

Har varit helt sängliggande idag, kom fram till att jag har fått magkatarr.
Började igår morse, hade så ont i magen så jag viste inte vad jag skulle ta mig till.
Fick iallfall iväg barnen till dagis tillslut och sedan blev det bättre i magen.
Imorse var likadant men det ville inte gå över.
Verkar bero på stress, även om jag de sista dagarna försökt att bara ta det lugnt så har det varit så mycke att tänka på. Mycke som måste göras och mycke tankar på hur det går med FK.
Magkatarr kan också komma av tabletter för led- och muskelvärk vilket jag tar i princip varje dag.
Har iallfall legat i sängen hela dagen idag och får väl göra det imorgon också och försöka att koppla bort allt som måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela