Längtar

Publicerad 2009-12-14 00:18:32 i Allmänt

Jennifer och coco

Jennifer på bamse klubb


Har suttit och tittat på bilder (till en hemlis ;) )
Semester bilderna från Rhodos kan jag ju titta på hur många gånger som helst, längtar tillbaka varenda dag.
Sista veckorna har det varit väldigt mycke prat om Bamse för Jennifers del.
Kom på att vi fortfarande inte hade lämnat in hennes engångskamera som hon hade på Rhodos.
Var i centrum tidigare i veckan och lämnade då in kameran på 1 timmes framkallining, så nu har vi bilderna.
Tänkte sprara dom och lägga i hennes julstrumpa så hon får dom på julaftons morgon.
Är säker på att det kommer bli en av dom bästa julklapparna.
Var bara bilder på Bamse och hans vänner och 1 bild på barnpoolen med piratskeppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela